h1

Hra na Terorismus (pravda o 11. září 2001) – Gerard Holmgren

Duben 14, 2010

Oficiální verze o 11 září 2001 má jediný problém, není to pravda. V tomto článku je souhrn důkazů, že celá událost byla plánovaná a provedená americkou vládou a jejími službami.

Podklady a dokumentaci, o něž se tento článek opírá lze najít v odkazech.

Pro začátek předpokládejme, že oficiální verze je v podstatě pravdivá – 19 Arabů uneslo 4 letadla a narazilo se třemi do budov a jedním na louku. Jak si ukážeme později, tohle se nikdy nepřihodilo, ale kdyby to byla pravda, jen to dokazuje, že vláda o tom musela být dopředu informována a vědomě umožnila, aby se to přihodilo. K pochopení tohoto tvrzení je třeba znát důkladně oficiální verzi.

Let 11– American Airlines, Boeing 767, číslo N334AA, s 92 cestujícími na palubě včetně únosců, byl unesen 5 Araby na lince Boston – Los Angeles. Únos byl zjištěn v 8:25 nebo dříve, zásah Severní věže WTC v 8:46.

Let 175 – United Airlines, Boeing 767, číslo N612UA, s 65 cestujícími včetně únosců, byl unesen 5 Araby na stejné lince, jako let AA 11. Únos byl zjištěn kolem 8:55 a zásah Jižní věže WTC v 9:03

Věže se později zřítily v důsledku požáru a poškození nárazem.

Let 77 – American Airlines, Boeing 757, číslo N644AA, s 64 cestujícími na palubě včetně únosců, byl unesen 5 Araby na lince z Dullesova letiště (DC) do Los Angeles. Únos byl zjištěn kolem 8:55 a zásah Pentagonu v 9:45.

Let 93 – United Airlines, Boeing 757, číslo N591UA, s 45 cestujícími na palubě včetně únosců na lince Newark (New Jersey) – San Francisco, byl unesen 4 Araby. Únos byl zjištěn kolem 9:45, havaroval v Pennsylvanii v 10:10

Usvědčující nesrovnalost v tomto časovém přehledu je skutečnost, že USAF se nezmohla na jedinou stíhačku, která by zadržela některé z unesených letadel.

Jen zběžný pohled na letová pravidla a historické precedenty prokazují, že každé z těchto letadel mohlo být kontaktováno stíhačkami kdekoli, dříve než se přiblížilo svým cílům. To, že k vyslání stíhaček nedošlo, lze vysvětlit jedině celonárodním systematickým pozastavením rutinních postupů vzdušné obrany. V pravidlech FAA stojí, že pokud se letoun odchýlí ze své letové dráhy a neodpovídá na příkazy ATC nebo nekomunikuje, je automaticky vyhlášen poplach. Prostě proto, že ohrožuje další letadla – nemusí být předpoklad nějakých špatných úmyslů. Jestliže má ATC jakoukoli pochybnost, zda nemá vyhlásit pohotovost, je povinna ji vyhlásit. Jakmile ATC vyhlásí pohotovost, putuje přes NORAD požadavek na vyslání bojových stíhaček, které sledují letadlo, vyšetří problémy a navedou je zpátky na správnou letovou dráhu pomocí jasně definovaných postupů. Pokud pilot nespolupracuje, pravidla umožňují pilotům stíhaček stupňovat i agresivnější postupy, jako je vypálení varovných střel, nalétávání na jednu stranu, aby byl letoun přinucen odchýlit kurs žádoucím směrem – nebo i sestřelení za mimořádných podmínek. Stíhačky startují buď z nejbližších základen, nebo i z ostatních a jejich piloti jsou trénováni v navádění letadel na správný kurs. Trvá jen pár minut, než stíhačka odstartuje a celý proces je už tak rutinní, že v roce 2001 bylo do 11. září po celých spojených Státech 1,6 takových incidentů týdně. Pohled na rozmístění základen podél letových drah unesených letadel ukazuje, že každé z nich mohlo být během letu kontaktováno ještě před nárazem. K žádnému startu ale nedošlo před zasažením Pentagonu.

Nejlepším příkladem je útok na Pentagon. Dvě letadla už narazila do WTC v 9:03 a toto letadlo mělo ještě letět 42 minut, samozřejmě směrem na Washington, který má nejsilnější protivzdušnou obranu. Jenom 10mil od Pentagonu je základna Andrews Airbase, ohromné zařízení odpovědné za protivzdušnou obranu v oblasti DC, se dvěmi letkami stíhaček v permanentní pohotovosti z jediného důvodu – zajištění bezpečnosti Bílého domu, Státního úřadu, a Capitolu. Nebyla to nepředvídaná událost. Ve dvou předcházejících letech prováděl Pentagon dvakrát cvičení přímo simulující letecký útok a desítky let americké bezpečnostní služby řešily možnost situace, kdy unesené letadlo provede sebevražedný náraz do Bílého domu.

11. září byli téměř hodinu předem varováni před útokem na Pentagon a nechali své vzdušné síly na zemi v rozporu se standardními operačními postupy, které se používají automaticky, když jakékoli letadlo vybočí z letové dráhy i bez zjevného zlého úmyslu.

NORAD, po první zprávě, že nedošlo k žádným startům stíhaček – zřejmě proto, že něco takového je prostě nepředstavitelné – náhle o týden později změnila prohlášení a oznámila, že stíhačky vzlétly ze základny Langley – 130 mil daleko – ale nedolétly včas. Pokud opravdu odstartovaly, jak je možné že NORAD, monitorující bojové lety, o tom nebyla celý týden informována? A podle časů poskytnutých NORAD by stíhačky z Langley měly letět rychlostí nižší než 400km/h, aby se tak opozdily – jejich maximální rychlost je 1900km/h. A proč vůbec startovaly z Langley, když má Andrews dvě letky jenom 10 mil daleko a jsou specificky určeny pro oblast DC?

Ještě podivnější je, že zprávy CBS prvně informovaly o Lamgley (bez uvedení zdroje) 14. září. Ještě 16.září se vice prezident Dick Chaney držel tvrzení, že došlo k chybě a před napadením Pentagonu k žádným startům nedošlo a NORAD zprávu CBS převzala až 18.září.

Pak se pokusili tvrdit, že na Andrews nebyly toho dne k dispozici žádné stíhačky, ale nevysvětlili, kde se pak neexistující stíhačky na Andrews vzaly na startu pár minut po zásahu Pentagonu – kdy se ale stále neobtěžovaly pronásledovat UA 93, který byl určitě stále ve vzduchu a mířil k DC.

Zatímco protivzdušná obrana nedělala nic, dva představitelé s nejvyšší odpovědností za obranu národa – generál Richard Mayers a prezident, vrchní velitel George W. Bush se ukazovali způsobem srovnatelným s přezíravou netečností k odhaleným hrůzám. Mayers zahajoval běžné setkání se senátorem Maxem Clelandem, když obdržel zprávu, že letadlo zasáhlo WTC. Pokračoval v setkání, jako by se nic nestalo. O 18 minut později, když narazilo druhé letadlo a NORAD už měla zprávu, že nejméně jedno další letadlo bylo uneseno, Mayers a Cleland stále pokračovali v setkání. Potom narazilo letadlo do Pentagonu. Jejich setkání stále pokračovalo…

Bush byl mezitím na Floridě, kde se nechal televizí natáčet při návštěvách základních škol, naslouchal žákům, jak čtou a pak něco promluvil. Ještě než došel do školy, věděl už o prvním zásahu WTC, ale pokračoval ve svém programu. Stále byl ještě na cestě do školy, když NORAD – podle svého vlastního prohlášení – věděla o dvou dalších únosech, což znamená, že to věděl i Bush. Přesto pokračoval v cestě do školy, navzdory skutečnosti, že škola leží 5 mil od mezinárodního letiště a že v situaci, kdy je jeho aktuální pohyb veřejně známý, může být potenciálním cílem i ona škola. Předstíral, že o útocích nic neví a vešel dovnitř. Ještě než vešel do třídy, mělo být NORAD jasné, že probíhá velký teroristický útok.

V 9:05 Bush naslouchal děvčátku, které četlo o své kozičce a šéf jeho doprovodu Andrew Card mu pošeptal zprávu, že druhé letadlo narazilo do WTC a „je veden útok na Ameriku“. Bush přikývl a stále poslouchal čtení dětí – ještě dalších 25 minut se bavil, žertoval a usmíval nad čtenářskými dovednostmi školáčků. Reportér, který předpokládal, že by se ho měl na situaci v New Yorku zeptat, byl Bushem napomenut, že teď není vhodná doba, aby se o tom hovořilo. Byla to doba, kdy Bush věděl, že ještě nejméně jedno letadlo je ve vzduchu – něco, co nikdo jiný v té třídě nevěděl.

V 9:30, zatímco AA 77 mířilo nerušeně na DC, Bush ukončil návštěvu třídy (přesně podle programu) a pak zabíjel nějaký čas bezduchým proslovem k národu, v němž už sliboval „dopadení a potrestání těch, kdo nesou odpovědnost“ a neprojevil nejmenší zájem udělat něco s letadlem, které ještě letělo a o jehož hrozbě jeho posluchači neměli tušení. Ze školy odešel ve stejnou chvíli, kdy byl Pentagon zasažen.

Později, aby předešel odhalení, že šel do školy a už o probíhající krizi věděl, lhal Bush o své činnosti toho rána a prohlásil, že už byl ve škole, když se přihodil první útok. Tahle lež udělala své v populární mytologii hlavních médií. Ve snaze nějak zfalšovat svou činnost toho rána, Bush bezelstně prohlásil, že první náraz sledoval živě v televizi ve škole a myslel si, že došlo k nehodě. To je taky lež, protože první náraz nebyl nikdy vysílán.

Bezprostředně po útocích informovaly americké televizní stanice, že vyšetřovatelé objevili mimořádně velké vnitřní obchody s akciemi leteckých společností pár dnů před útoky – což znamenalo, že teroristé vydělávali na tom, že o útocích dopředu věděli. Pak tyto zprávy z médií náhle zmizely. Vyšetřovací a správní orgány by mohly jednoduše zjistit, kdo dělal tyto obchody, ale ani po více než třech letech žádné vyšetřování neproběhlo, nic se nezjistilo a v médiích i ve vládě vládne hrobové ticho.

Přestože vláda vyhlašovala, že měla překvapením vyražen dech, neměla nejmenší problém odhalit hlavního organizátora – Usámu bin-Ládina – během několika hodin a ihned hrozit invazí do Afghanistánu. Zapomněli jen připomenout, že plány na napadení Afghanistánu byly vypracovány už v červnu 2001 a specifický operační plán měl Bush na stole 9. září.

Rozšířený mýtus je, že bin-Ládin se přihlásil k odpovědnosti za útoky. Tohle prostě není pravda. Důrazně popřel jakoukoli účast a podle několika zdrojů prohlásil útoky za neislámské. Pověst o jeho přiznání je založena na videonahrávce, kterou vytvořil Pentagon, na níž se má smát nad tím, kolik nevinných lidí zahynulo. Nahrávka je podvod. Jsou tam vloženy záběry, na nichž není bin-Ládin. Americká armáda nahrávku prostě „našla“ v Afghanistánu.

Překlad nahrávky, prováděný v Pentagonu, byl ihned napaden nezávislými překladateli jako zavádějící a neúplný. Pentagon na to reagoval odmítnutím: „není to doslovný překlad každého slova, které bylo na setkání řečeno, ale vyjadřuje smysl řečeného“. Ministerstvo obrany hájí překlad takto: „Překlad je jaký je, nikdy jsme netvrdili, že to je přesný překlad.“

Dokazování toho všeho je jen povrchní záležitost. FBI poskytla jména 19 zúčastněných Arabů během několika dnů a jejich jména, tváře a životopisy prošly všemi médii. Jejich pasy a poznámky před sebevraždou se našly v místech nárazů, přestože výbuchy a oheň úplně vypařily letadla včetně normálně nerozbitných černých skříněk a všeho na palubě. Další šťastnou náhodou pro shromaždování důkazů bylo, že batoh vůdce jedné ze skupin únosců, Mohammada Atty zůstal zapomenut na letišti Logan a zrovna v něm byly instrukce pro jeho skupinu. Kromě toho se zdá, že se učili létat na obřím Boeingu ještě v posledních minutách, protože si pročítali cestou na letiště letecké manuály – v arabštině, samozřejmě – a pak je normálně nechali ve vypůjčených autech.

Jak muselo být pro FBI trapné, když se najednou vynořili někteří z označených únosců živí a zdraví a prohlašující svou nevinu! A ještě hůře, seznamy pasažérů, které letecké společnosti poskytly CNN neobsahovaly ani jedno arabské jméno. Navíc se ani jedno jméno z těch seznamů neprokázalo, jako krycí jméno žádného Araba. Jak se tedy dostali na palubu bez toho, že by byli v seznamu pasažérů? Pokud užili falešné doklady, jak byly potom vypátrány jejich pravé dokumenty? A jak je možné, že ani jedno z jmen v seznamech nebylo odhaleno jako falešné jméno únosce? 19 typických Arabů se dostane do letadla s nearabskými falešnými doklady se 100% úspěšností? Proč nejsou na žádném záznamu z letištních bezpečnostních kamer?

Když byla historka o „identifikaci“ únosců během pár týdnů rozmetána, FBI musela připustit, že nemá ponětí, kdo byli únosci. Přesto se oněch 19 jmen a tváří stále beze změny objevuje v hlavních médiích, jako by se nic nedělo. Fraškovitá „vyšetřovací komise událostí z 9.11“ přijala 19 únosců jako skutečnost, přemítala nad „nedostatečnými zpravodajskými informacemi“ v souvislosti s jejich činností před 11. zářím.

Takže v dalších prohlášeních FBI pohřbila své pochybnosti o identitě únosců pod nánosem stále úsměvnějších výmyslů o nekalých skutcích 19 Arabů před 11. zářím. Své oznámení, že identita únosců byla falešná, už zapomněli. Na příklad FBI dost stupidně vyhlásila, že 9 z oněch fiktivních Arabů bylo před nástupem do letadla hledáno, protože vypadali podezřele. Jestliže tedy užívali falešná jména a byli hledáni, pak musela FBI s určitostí vědět, kteří z těch devíti mužů na seznamech pasažérů jsou vlastně těmi skrytými únosci. Pokud ale nepoužili falešné doklady, můžeme zjistit, proč nejsou na seznamech? No jasně, 19 Arabů jsou úplný výmysl.

Pokud přemýšlíme nad oficiální verzí, jak byl proveden únos, nutně musíme vzpomínat na špatné komiksové seriály. V případě únosu musí posádka navolit čtyřmístný varovný kód – přístupný z několika míst – aby upozornila na únos ATC. Pokud se 5 mužů pokouší zmocnit letadla tak násilným způsobem, jako je ohrožování lidí boxerem, je sice možné nakonec nad letadlem převzít kontrolu, ale udělat to tak, aby ATC nebyl varován je skoro nemožné. Máme uvěřit tomu, že nemožné se podařilo ve 4 případech ze 4.

V jednom telefonátu, údajně z letu AA 11, bylo řečeno, že posádka se zamknula v kabině a únosci se je snaží vylákat střelbou a probodáváním pasažérů. Tohle mělo probíhat 25 minut. Proč potom nebyl zaznamenán nouzová kód z AA 11? Navíc podle doby údajného telefonátu by se mělo letadlo odchýlit z kursu už předtím, než se únosci dostali do kabiny.

Jenomže nejen únosci byli fikce, vymyšlení jsou i unesení. Všichni se domníváme, že když jsme viděli živě v televizi, jak velké letadlo naráží do WTC, že to muselo být unesené letadlo, že? Bližší pohled ukáže, že to je jen propracovaná iluze.

Nejdříve si vezměme let AA 77, letadlo, které narazilo do Pentagonu. To je jedna z nejvíce sledovaných, monitorovaných a chráněných budov na světě a jaksi nejsou k dispozici žádné záznamy z nárazu. Protože se to tak nestalo. Něco narazilo do Pentagonu, ale nebol to ani Boeing 757 ani nic podobného těchto rozměrů. Místo nárazu je na mnoha fotografiích a nide není žádný důkaz vraku podobného letadlu. Boeing 757 má rozpětí 38 metrů, délku 45 metrů a výšku 12 metrů. Otvor ve zdi Pentagonu měl průměr kolem 5 metrů, byl zhruba 3,5metrů vysoko a zřítil se jen první prstenec budovy – 12 metrů široký. Nikde nejsou žádné zbytky Boeingu. Žádná křídla, žádný ocas, žádný trčící trup. Ocas by nemohl projít skrz, pokud by letadlo neklouzalo po zemi. Protože trávník venku je neporušený a zelený, není to možné. A jelikož úhel, pod nímž ten záhadný objekt do budovy narazil je 45°, při rozpětí křídel 38metrů by měl být otvor ve zdi 55 metrů široký. Obří letadlo se zřejmě protáhlo přes dírku mnohokrát menší, než samo je, aniž by se jakákoli jeho část odlomila a pak se úplně vypařilo.

Nicméně, oficiální letecké záznamy amerického Dopravního úřadu ukazují, že údajný let AA 77 neexistoval. Dopravní úřad zachovává údaje o každém letu, který byl kdy proveden z amerického letiště  – včetně zrušených letů. Žádný záznam o letu AA 77 v den 11. září není. První zprávy hovořily, že incident u Pentagonu byl způsoben bombou v nákladním autě. Svědecké výpovědi jsou zmatené a protiřečí si, ale některé hovoří o raketě nebo malém tryskovém letadle.

Uvažujme teď o letu AA 11, letadlu, které údajně mělo narazit do Severní věže v 8:46. To není to letadlo, které je na dramatických a často opakovaných záběrech z nárazu. Je to zřídka ukázaný první náraz – nebyl vysílán dříve, než se do povědomí obyvatel dostala oficiální historie o čtyřech velkých letadlech. Ať je ten objekt cokoli, určitě to není Boeing 767 ani žádné velké dopravní letadlo. Když sledujeme tohle video normální rychlostí, vidíme jenom krátký blesk a explozi. Vždy je k tomu komentář, že je to let AA 11 a přirozeně si pomyslíme, že na videu je to prostě moc rychle, než aby to bylo vidět. Při analýze snímek po snímku však spatříme velmi zvláštně vypadající předmět, který připomíná spíše létající prase než letadlo. Určitě nic jako Boeing 767 a taky dost malý. Do věže se zanořuje způsobem, který je u velkého letadla nemožný.

Ani tady žádná svědecká výpověď nepotvrzuje, že to bylo velké letadlo. První reportáže hovoří, že to bylo malé letadlo nebo raketa. Lidé, kteří se dívali přímo na explozi prostě žádné letadlo neviděli a hovořit o něm začali až poté, co American Airlines vydali prohlášení, že při nárazu ztratili let AA 11.

Databáze Dopravního úřadu říká, že ani let AA 11 se 11.září neuskutečnil. Bližší zkoumání seznamu cestujících údajného letu AA 11 publikovaného v médiích ukazuje, že je padělaný, protože v v různých médiích vyšel s těžkými nesrovnalostmi.

A nyní náraz do Jižní věže, jediný, který byl ukázaný v televizi. Tohle byl určitě skutečný Boeing 767, protože jsme to viděli živě a na první pohled vypadá jako velké letadlo. Opět se podívejme na záznamy záběr po záběru, uvidíme, že to není skutečné letadlo. Vykazuje nemožné fyzikální vlastnosti a chování. Prochází zdí jako duch a neztrácí žádné části. Otvor se objevuje teprve, až letadlo úplně zmizí, bez toho, že by budovu nějak poškodilo. Překračuje maxmální rychlost Boingu 767 v nízké výšce, když se prudce naklání a letí opačným směrem, než odpovídá naklonění. Na obrazovce má záběr po záběru pravidelný trhavý pohyb mezi nadzvukovou rychlostí a vznášením na místě. Také má velmi zvláštní tvar dolní části trupu.

Jde o podvod, to letadlo je prostě film. Jsou to záběry vystřiženého letadla, které během času vypustily zpravodajské agentury. Jedno z těchto videí je mimořádně ubohý podvod. Vzhledem k tomu všemu bychom se měli dobrat odpovědi, zda jsou to normální falešné videozáznamy, nebo zda jsou to pravé záběry na nějaký druh holografické projekce. Ať je to jakkoli, není to skutečné letadlo, protože skutečná letadla neprocházejí skrz zdi, aniž by udělala otvor a něco se z nich odlomilo.

Svědecké důkazy pro velké letadlo zasahující Jižní věž jsou neprůkazné, stejně jako u Severní věže a Pentagonu. Zahrnují dokonce policejní výpověď o nějaké hořící raketě. Letecké záznamy FAA dokazují, že let UA 175 sice – na rozdíl od AA 77 a AA 11 – existoval, letadlo tohoto letu s číslem N 612UA je stále registrováno a letuschopné. Jinými slovy, nikdy nehavarovalo. Takže nevíme, kudy letělo, ale víme, že nezasáhlo WTC.

No a nakonec let UA 93, který údajně havaroval v Pennsylvanii. Jako UA 175, i tento let zřejmě proběhl, ale letadlo – N591UA – je stále registrováno jako funkční.

Podle záznamů FAA byly stroje, jimž jsou lety AA 11 a AA 77 připisovány – N334AA a N644AA  – zničeny. Ale nebylo to dříve než 14. ledna 2002. Podle nařízení FAA musí být zrušení registrace hlášeno v den, kdy je letadlo úplně zničeno. Zřejmě to byla letadla zralá k odstavení a odvezená do šrotu.

Teď se pustíme do problému zřícení věží WTC. Oficiální verze, že zkolabovaly vlivem žáru a poškození nárazem letadla je fyzikální nesmysl. Videozáznam téhle události dokazuje, že věže nezkolabovaly, vybuchly nad zemí. Zřetelně jsou vidět nálože výbušnin podél budovy a přesné vytržené kusy oceli o délce poschodí, které jsou odpáleny až 70 metrů od budovy. Je dostatek vědeckých studií, které dokládají, že není možné, aby se věže složily k zemi způsobem, který je v oficiální verzi.

Zaprvé, veškerý beton z těchto budov byl rozdroben na jemný prach. Množství energie potřebné k dosažení takového výsledku je možné určit stejně jako lze vyčíslit kvantum potenciální energie dosažené při gravitačním zhroucení. Potenciální energie by nestačila k dosažení takového rozdrcení betonu, bylo tedy třeba další energii dodat (třeba výbušninou), aby byla energetická bilance vyrovnána.

Zadruhé, prostá aplikace gravitačního zákona demonstruje, že věže kolabovaly v takovém čase, který je při postupném hroucení horních pater na spodní nemožný. Vyloučíme-li odpor vzduchu, každé těleso – bez ohledu na hmotnost – padá volným pádem 9,81m/s2 . Těleso vržené z vrcholu WTC by dopadlo na zem za 9,2 vteřiny (trochu déle kvůli odporu vzduchu). Podle předpokladu věže kolabovaly způsobem, že horní patra se propadala postupně na spodní, tedy každé ze 110 poschodí zvlášť. Postup boření by měl být tedy signifikantně zpomalen překonáváním odporu jednotlivých pater. Ale věže se zhroutily během 11 vteřin, téměř volným pádem. Přestože je ve výpočtu minimálního času k postupnému kolapsu příliš mnoho proměnných, výsledek by měl hodně přesáhnout 20 vteřin. Postupný kolaps za 11 vteřin je s gravitačním zákonem neslučitelný.

To znamená, že celá konstrukce byla náhle a najednou přivedena k volnému pádu oddělených částí stavby, čehož se dá dosáhnout koordinovaným použitím demoličních trhavin. To také dokládají svědectví hasičů, kteří hlásili následné výbuchy v budovách.

Média obvykle opomíjejí podobně hladké, vertikální a bleskurychlé zřícení budovy 7 v komplexu WTC – 47 poschoďové budovy, která nebyla ničím zasažena a byla stržena způsobem odpovídajícím klasické kontrolované demolici. Na rozdíl od 11. září se nikdy nestalo, že by se ocelová stavba mrakodrapu zřítila kvůli požáru – a najednou se to stane třikrát v jednom dni. Ocelové trosky z věží byly odvezeny do šrotu s bezohlednou rychlostí (pozn. překl.: byly prodány asijským státům) , dříve než mohlo proběhnout jakékoli vyšetřování.

14. září prohlásil prof. Van Romero, demoliční expert, který pracuje pro Pentagon, že po shlédnutí videozáznamů z kolapsu budov je přesvědčen, že šlo o kontrolovanou demolici. Prof. Romero později své prohlášení odvolal za záhadných okolností. Odmítl říci proč a odmítl vyslovit jiný názor. Prostě oznámil, že nebyl připraven říci co se stalo a nestalo a ani už o tom nechce hovořit.

První tvrzení médií bylo, že nesmírný žár z hořícího paliva roztavil ocelovou konstrukci mrakodrapů. Bohužel, tryskové palivo, jehož základem je kerosin, normálně hoří s teplotou kolem 450°C, ocel se taví při teplotě 1550°C.

Výpočet maximálního množství tepla, které bychom mohli získat z celkového množství paliva mýtických letadel ukazuje, že by k teplotě nepřidalo více než 280°C – dokonce i když by celkové množství bylo jen v jednom podlaží. Každé patro WTC má kolem 4 000m2 . Maximální množství paliva v letadle je 36 000 litrů. Když předpokládáme, že všechno toto palivo hoří v jednom podlaží, máme 9 litrů na metr čtvereční – což má údajně stačit k roztavení ocelových nosníků.

Žádný z mýtů o ohnivém žáru ve WTC neobstojí v konfrontaci se svědky a videonahrávkami. Hasiči popisovali nějaká izolovaná ohniska požáru, která by uhasili dvěmi hadicemi. Černý kouř nad budovou zase dokazuje, že oheň neměl dostatek kyslíku.

I kdyby bylo ohnivé inferno pravdivé, daleko horší požáry postihly jiné mrakodrapy – někdy hořely nekontrolovaně až 20 hodin a nikdy nedošlo ke zřícení takové budovy.

Nač by někomu byla demolice WTC? Už léta to byla finanční ztráta. Je to nejdražší stavební pozemek na světě, ale samotné budovy na něm byly neštěstí. Při stavbě byl použit azbest a přebývali v ní lidé, takže majitel – NY Port Authority – už dostával varování, že sedí na právní i finanční časované bombě. Stavba ovšem nemohla být prostě zbořena, protože azbestový prach by zamořil New York. NYPA se už roky snažila budovy prodat, ale nikdo neměl, pochopitelně, zájem. Zkraje roku 2001 se pokusila NYPA podat žalobu a přimět jejich pojišťovací společnost k proplacení renovace kvůli azbestu. Případ byl odmítnut. Tímto se budovy staly zcela neprodejné. Nicméně brzy poté přišel manhattanský obchodník s realitami Larry Silverstein, který je v čele Westfield America, s nabídkou 3,2 miliardy USD za 99 let pronájmu budov. Westfield Australia přímo přispěla 840 miliony australských dolarů na kontrolu komerčních center. Silverstein se pojistil na částku 3,5 miliardy USD proti teroristickému útoku a Westfield také uzavřel pojistky proti teroristickému útoku a ztrátě na zisku.

Zanedlouho, když se ve WTC odehrál teroristický útok, který vyřešil problém s azbestem dokonce včetně budovy 7 z komplexu, zůstal Silverstein s holým pozemkem na nejlepším místě na světě a Westfield s obchodním ziskem, který by za reálných podmínek určitě neudržela. Žádný zákon nemohl postihnout všechen ten azbestový prach, který se rozptýlil po Manhattanu. Silversteinova pojišťovna souhlasila s proplacením 3,5 miliardy USD, ale Silverstein prohlásil, že to byly vlastně dva teroristické útoky a požaduje 7 miliard v právě probíhajícím soudním řízení.

Úplně první tiskové zprávy označily domnělé lety American Airlines jako letouny, které zasáhly WTC. O pár hodin později byly zprávy změněny a AA 77 byl označen jako letoun, který zasáhl Pentagon. Letadlo UA 175 bylo potvrzeno jako poslední z těch čtyř. V 9.17 začal FAA odklánět všechny lety. V prvních zprávách se objevují těžké nesrovnalosti v časech a místech, kde se unesená letadla měla pohybovat. Údajný let AA 77 je od zprávy ke zprávě prakticky nezastižitelný. V jedné stojí, že narazil do WTC, v další, že ještě půl hodiny po zásahu Jižní věže nevzlétl, opět další, že po vzlétnutí v 9:33 přeletěl 700 mil do Ohia a zpátky jenom za 5 minut, a narazil do Pentagonu. Podle jedné zprávy letadlo UA 93 přistálo v Clevelandu kvůli bombové hrozbě.

Je jasné, že byl záměrně několik hodin udržován zmatek, než se utvořila finální verze, které letadlo kam narazilo.

Co se tedy skutečně ráno 11.září 2001 stalo? Nebyla potřeba zabránit protivzdušné obraně, aby konala své běžné postupy, protože je zjevné, že žádná letadla nebyla unesena.

Dva neobvyklé objekty byly vypáleny na WTC. Nárazy byly přisouzeny dvěma fiktivním letům AA. Ve stejnou dobu letěly UA 93 a UA 175 normálně. Pak FAA začal lety odklánět, včetně těch dvou letů UA. Databáze Dopravního úřadu nám prozradí, které lety byly odkloněna, ale nezjistíme tam, kam byly odkloněny. Takže nemáme oficiální zprávu, kde tyto lety UA přistály, přesto můžeme předpokládat, že UA 93 přistál v Clevelandu. Později se z AA 77 stálo letadlo v Pentagonu a UA 175 mělo podle konečné oficiální verze narazit do Jižní věže.

Ze čtyř údajně unesených letadel tedy dvě neexistovaly a další dvě byly odkloněny k bezpečnému přistání.

Havárie v Pensylvánii je určitě uměle vytvořený důkaz, který řada poznatků odhaluje.

Tohle je jen krátký přehled důkazů. Mnoho materiálu bylo ponecháno stranou kvůli omezenému prostoru. Chtěl bych čtenáře povzbudit, aby ani tato tvrzení nepřijímali nekriticky, ale prošli si celou dokumentaci, která byla podkladem pro toto shrnutí. Je dostupná na adrese: http://members.iinet.net.au/…n/truth.html

Copyright. This article may be freely distributed as long as it is not for commercial purposes. Please include the authors name and the web address where you found it.

http://members.iinet.net.au/…actured.html

http://www.911review.org/

Reklamy
%d bloggers like this: